Strona Główna > Kalendarze plakatowe ścienne dla każdego

Kalendarze plakatowe ścienne dla każdego

Plakatowe kalendarze ścienne dla każdego

Reklama dźwignią handlu. To powiedzenie słyszymy często już w bardzo młodym wieku, jednak dopiero z czasem zaczynamy dostrzegać znaczenie, jakie niesie za sobą to proste hasło. Spoty telewizyjne i ogłoszenia radiowe, a także ulotki wręczane nam niemal na każdym kroku, najlepiej pokazują, jak ważnym elementem planu marketingowego jest skuteczna reklama.

Istnieją jednak również nieco inne metody, które pozwolą nam zainteresować klientów. W niniejszym artykule opiszę jedną z nich, a więc plakatowe ]kalendarze ścienne.

Możliwości do wykorzystania

Kalendarz ścienny jest całkiem niezłym połączeniem reklamy i przedmiotu codziennego użytku. Większość z nas ma taki w domu/biurze lub zna przynajmniej jedno pomieszczenie, w którym wisi. Możliwość tą dostrzegli również marketingowcy i tak narodziła się idea kalendarza plakatowego.

Poza kalendarzem, a więc datami, nazwami dni i ewentualnie informacją o imieninach, kalendarz stanowi całkiem dużą powierzchnię reklamową. Dlaczego więc tego nie wykorzystać? Jeśli weźmiemy się pod uwagę fakt, że wisi na ścianie przez cały rok, zrozumiemy jak potężne narzędzie marketingowe stanowi.

Nic zatem dziwnego, że wiele firm zaczęło projektować i drukować kalendarze plakatowe zawierające logo, dane kontaktowe oraz ilustracje związane z ich profilem. Stanową one praktyczny upominek, a przy tym reklamę i informację dla wszystkich zainteresowanych osób.

Własny projekt

Kalendarz plakatowy posiada możliwość pełnej personalizacji. Sami projektujemy zarówno to, co się na nim znajdzie, jak i sposób dopasowania wszystkich jego elementów. Po upewnieniu się, że wszystko jest na swoim miejscu, a projekt nie posiada błędów, przesyłamy go do drukarni, która zajmuje się realizacją takiej usługi. Cena jest, rzecz jasna, zależna od wielu czynników – materiału, formatu oraz oczywiście nakładu.

Najważniejsze zalety kalendarzy plakatowych

  • Skuteczne narzędzie marketingowe (reklama przed 365 dni w roku)

  • Niepowtarzalność kompozycji wynikająca ze swobodnej personalizacji

  • Połączenie funkcjonalności, informacji i reklamy

  • Stanowi świetny upominek